الموضوع: امام مهدی ناصر محمد یمانی به شیخ فاضل و محترم عمر فاروق البکری خیر مقدم و خوش‌آمد می‌گوید

1

امام مهدی ناصر محمد یمانی به شیخ فاضل و محترم عمر فاروق البکری خیر مقدم و خوش‌آمد می‌گوید.....

الإمام ناصر محمد اليماني
15 - 05 - 1437 ه
24 - 02 - 2016 م

5-اسفند- 1394 ه.ش.
09:24 صباحاً
امام مهدی ناصر محمد یمانی به شیخ فاضل و محترم عمر فاروق البکری خیر مقدم و خوش‌آمد می‌گوید.
بسم الله االرحمن الرحيم والصلاة والسلام على كاافة الأنبياء والمرسلين الطيبين الطاهرين وعلى كافة المؤمنيين التابعين لأولين وفي الآخرين في كل زمان ومكان إلى يوم الدين لا نغرق بين أحدا من رسله ونحن له مسلمين أما بعد.
ای جماعت انصار پیشگام برگزیده در عصر گفت‌وگو قبل از ظهور؛ سلام علیکم؛ سلام برما و بندگان صالح خداوند و سلام خدا و رحمت و برکات او بر شیخ فاضل و محترم عمر فاروق البکری باد؛ امام مهدی به او به گرمی خوش‌آمد می‌گوید و با بازکردن بخشی مخصوص به او؛ ایشان را مورد تکریم قرار داشته و بزرگ می‌دارد؛ چون او برای دفاع از حدود دین با نام و عکس واقعی‌اش اینجا آمده است. پس به حبیب من در راه خدا شیخ محترم و فاضل عمر فاروق البکری خوش‌آمد می گویم. چه عالم نیکویی که با اسم مستعار و مخفیانه به سراغ ما نیامده است بلکه نام و عکس واقعی خود را گذاشته و در نامه خصوصی که برای ما فرستاده شروطی را قایل شده است که در زیر می‌آید:
نوشته اصلی توسط عمر فاروق البکری



بسم الله والصلاة والسلام على رسول الله
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

من عمرفاروق البکری از تو که خود را امام می‌دانی دعوت به مناظره می‌کنم؛ اگر اعتراف داشتم که امام هستی تو را تصدیق و پیروت می‌شدم اما به کل درباره حقیقت تو شک دارم و تا به سؤالاتی که در ادامه می‌آورم جواب ندهی نمی‌توانم تو را تصدیق نمایم. شروط من این است:
1. تو باشی که به من جواب می‌دهی.
2. جواب به صورت صوتی و تصویری باشد.
3. از موضوع بحث خارج نشوی.
4. زمانی که نوبت من است؛ حرف مرا قطع نکنی، چنان که من نیز حرف تو را وقتی که نوبت توست قطع نخواهم کرد.
5. من نوشته و صدای ضبط شده را قبول نمی‌کنم و می‌توان به هریک از برنامه‌های صوتی و تصویری اعتماد کرد این شماره تلفن من در برنامه لاین است: 00905360562195 و هم چنین می‌توان از راه برنامه اسکایپ با این شناسه moatadel-123 صحبت کنیم . من به جز این راه؛ از راه دیگر با شما مناظره نمی‌کنم. دعوت به مناظره تا زمانی که این را بپذیری پابرجاست.
و اگر نپذیرفتی ؛ این دلیل آن است که ادعایت دروغ است و من برای روشن کردن حقیقت برای همه ناآگاهان از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد و این تلاش برای روشن کردن حقیقت ادعای تو از راه وسایل مختلف ادامه خواهد داشت و خداوند از نیات همگان آگاه است.


پس در پاسخ او به حق می‌گوییم شرط اولت را قبول می‌کنیم که جز امام مهدی ناصر محمد یمانی کسی با شما گفتگو نکند و خدا برای شاهد بودن کفایت می‌کند. اما شرط دوم درمورد صوتی و تصویری بودن گفتگو؛ این فرصت قطع کردن سخنان را فراهم می‌کند و حکمت گفتگوی کتبی هم در همین است که نه تو بتوانی کلام مرا قطع کنی و نه من کلام تو را قطع کنم و مزاحمت و اوقات تلخی پیش نیاید و برای همین گفتگو میان من و تو کتبی خواهد بود. مگر ایمان تو به قرآن برای آن است که قرآن را از دهان محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم همراه صوت و تصویر شنیده ودیده‌ای؛ یا اینکه قرآن را از روی نوشته خوانده‌ای؟ لذا برای رد گفتگوی کتبی در برابر ما حجتی نداری چون قرآن تنها به صورت مکتوب آمده است و تو نه صدای محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم را شنیده‌ای و نه صورت زنده او را دیده‌ای.
اما در مورد عکس صورت؛ ما قبول می‌کنیم که عکس واقعی خود را بگذاریم و تو هم بدون خدعه و حیله عکس خود را بگذار و شاهد بودن خداوند کفایت می‌کند.
و اما شرط سوم برای عدم خروج از موضوع بحث تا جایی که یا تو به حق دربرابر من حجت بیاوری و یا من حجت حق برای تو بیاورم؛ به شرطی که تنها خدا میان ما حکم کند؛ من این را هم می‌پذیرم و حکم محکم و بینه خدا را از آیات محکم کتابش استنباط شود تا فرمان خدا در آیات محکم کتابش را اجرا کرده باشیم که می‌فرماید:
{وَمَا اخْتَلَفْتُمْ فِيهِ مِن شَيْءٍ فَحُكْمُهُ إِلَى اللَّهِ ذَٰلِكُمُ اللَّهُ رَبِّي عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَإِلَيْهِ أُنِيبُ ‎(10)‏} صدق الله العظيم [الشورى].
چون تنها یک شرط دربرابرت وجود دارد و آن پذیرش این که خداوند میان ما به حق حکم نماید نه شیطان رجیم؛ اگربر این امر توافق داریم که قرآن و سنت حق نبوی همه از جانب خداوند است و محمدٌ رسول الله در امر دین خدا از روی هوی سخن نمی‌گوید؛ برماست که قاعده آمده از نزد خدا و رسولش را اجرا کرده و احادیث سنت را به آیات محکم و بینه‌ای که در قرآن عظیم آمده‌اند عرضه کنیم و هر حدیثی که مخالف آیه محکم قرآن عظیم بود دورغ است و از نزد خدا نیست؛ بلکه از نزد شیطان رجیم و از طریق اولیای او یعنی شیاطین بشر که تظاهر به ایمان کرده و کفر خود را مخفی می‌کنند ،نقل شده تا راه ذکر محفوظ از تحریف خداوند قرآن عظیم را به انحراف بکشانند. خداوند تعالی می‌فرماید:
{مَّن يُطِعِ الرَّسُولَ فَقَدْ أَطَاعَ اللَّهَ وَمَن تَوَلَّىٰ فَمَا أَرْسَلْنَاكَ عَلَيْهِمْ حَفِيظًا ‎(80)‏ وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِندِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِّنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ وَاللَّهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَكِيلًا ‎(81)‏ أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِندِ غَيْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلَافًا كَثِيرًا ‎(82)‏ وَإِذَا جَاءَهُمْ أَمْرٌ مِّنَ الْأَمْنِ أَوِ الْخَوْفِ أَذَاعُوا بِهِ وَلَوْ رَدُّوهُ إِلَى الرَّسُولِ وَإِلَىٰ أُولِي الْأَمْرِ مِنْهُمْ لَعَلِمَهُ الَّذِينَ يَسْتَنبِطُونَهُ مِنْهُمْ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ لَاتَّبَعْتُمُ الشَّيْطَانَ إِلَّا قَلِيلًا ‎(83)‏} صدق الله العظيم [النساء]
این برهان کافی است تا نشان دهد که کتاب خدا و سنت حق رسولش؛ همه از جانب خدا آمده‌اند وخداوند به رسولش فرمان می‌دهد تا از قرآن و بیان آن که در سنت نبوی آمده پیروی نماید. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{فَإِذَا قَرَأْنَاهُ فَاتَّبِعْ قُرْآنَهُ ‎(18)‏ ثُمَّ إِنَّ عَلَيْنَا بَيَانَهُ ‎(19)‏} صدق الله العظيم [القيامة]
ولی خداوند برای ما روشن می‌نماید که گروهی منافق درمیان مؤمنان هستند که تظاهر به اسلام کرده و کفر و مکر خود را برای بازداشتن مردم از پیروی از قرآن محکم او پنهان می‌نمایند. خداوند به شما وعده نداده که سنت نبوی را از تحریف و تزئیف محفوظ نگاه دارد. خداوند به شما فرمان داده تا از کتاب خدا و سنت نبوی پیروی نمایید چون این دو نور علی نورند و هردو از نزد خدا آمده‌اند؛ فقط اینکه خداوند وعده حفظ سنت نبوی را به شما نداده است؛ با اینکه احادیث سنت نبوی که محمد رسول الله بر زبان آورده‌اند نیز از نزد خدا آمده و لی از تحربف و تزئیف محفوظ نیست و برای همین خداوند به علمای امت که درمورد احادیث سنت نبوی اختلاف دارند؛ فرمان داده است که احادیث را به آیات محکم قرآن عظیم- آیات ام الکتاب- عرضه کنند. خداوند به شما آموخته است که هر حدیثی که بر خلاف آیه‌ای از آیات محکم قرآن باشد از نزد خدا نیست چرا که محمد رسول الله در امر دین خدا از روی هوی سخن نگفته است. لذا خداوند تعالی می‌فرماید:
{مَّن يُطِعِ الرَّسُولَ فَقَدْ أَطَاعَ اللَّهَ وَمَن تَوَلَّىٰ فَمَا أَرْسَلْنَاكَ عَلَيْهِمْ حَفِيظًا ‎(80)‏ وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِندِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِّنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ وَاللَّهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَكِيلًا ‎(81)‏ أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِندِ غَيْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلَافًا كَثِيرًا ‎(82)‏} صدق الله العظيم [النساء]
یعنی اگر حدیثی آمد که گفته می‌شود از نبی نقل شده ولی برخلاف آیه‌ای ازآیات محکم قرآن عظیم است؛ در اینجا فرمان خداوند به شما این است که به آیه محکم پای‌بند باشید و حدیثی که برخلاف محکمات قرآن است پشت سرتان بیندازید چون قرآن برهان محفوظ از تحریف خداوند رحمن برای مردمان است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَكُم بُرْهَانٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَأَنزَلْنَا إِلَيْكُمْ نُورًا مُّبِينًا ‎(174)‏ فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَاعْتَصَمُوا بِهِ فَسَيُدْخِلُهُمْ فِي رَحْمَةٍ مِّنْهُ وَفَضْلٍ وَيَهْدِيهِمْ إِلَيْهِ صِرَاطًا مُّسْتَقِيمًا ‎(175)‏} صدق الله العظيم [النساء]
بی تردید خداوند به شما فرمان داده است که اگر چیزی بر خلاف آیات محکم قرآن عظیم بود- فرقی ندارد در احادیث سنت نبوی باشد یا در تورات و انجیل- به حبل الهی قرآن عظیم پای‌بند باشید چرا که خدواند وعده نداده که کتاب تورات و انجیل را از دستٰکاری و تحریف محفوظ نگاه دارد کما اینکه در کتب قبلی تحریف صورت گرفته و مسیح عیسی بن مریم و مادرش خدا خوانده شده و برخی دیگر او را پسر خدا دانسته‌اند. برای همین خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَإِنَّ مِنْهُمْ لَفَرِيقًا يَلْوُونَ أَلْسِنَتَهُم بِالْكِتَابِ لِتَحْسَبُوهُ مِنَ الْكِتَابِ وَمَا هُوَ مِنَ الْكِتَابِ وَيَقُولُونَ هُوَ مِنْ عِندِ اللَّهِ وَمَا هُوَ مِنْ عِندِ اللَّهِ وَيَقُولُونَ عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَ وَهُمْ يَعْلَمُونَ ‎(78)‏ مَا كَانَ لِبَشَرٍ أَن يُؤْتِيَهُ اللَّهُ الْكِتَابَ وَالْحُكْمَ وَالنُّبُوَّةَ ثُمَّ يَقُولَ لِلنَّاسِ كُونُوا عِبَادًا لِّي مِن دُونِ اللَّهِ وَلَٰكِن كُونُوا رَبَّانِيِّينَ بِمَا كُنتُمْ تُعَلِّمُونَ الْكِتَابَ وَبِمَا كُنتُمْ تَدْرُسُونَ ‎(79)‏ وَلَا يَأْمُرَكُمْ أَن تَتَّخِذُوا الْمَلَائِكَةَ وَالنَّبِيِّينَ أَرْبَابًا أَيَأْمُرُكُم بِالْكُفْرِ بَعْدَ إِذْ أَنتُم مُّسْلِمُونَ ‎(80)‏ وَإِذْ أَخَذَ اللَّهُ مِيثَاقَ النَّبِيِّينَ لَمَا آتَيْتُكُم مِّن كِتَابٍ وَحِكْمَةٍ ثُمَّ جَاءَكُمْ رَسُولٌ مُّصَدِّقٌ لِّمَا مَعَكُمْ لَتُؤْمِنُنَّ بِهِ وَلَتَنصُرُنَّهُ قَالَ أَأَقْرَرْتُمْ وَأَخَذْتُمْ عَلَىٰ ذَٰلِكُمْ إِصْرِي قَالُوا أَقْرَرْنَا قَالَ فَاشْهَدُوا وَأَنَا مَعَكُم مِّنَ الشَّاهِدِينَ ‎(81)‏ فَمَن تَوَلَّىٰ بَعْدَ ذَٰلِكَ فَأُولَٰئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ ‎(82)‏ أَفَغَيْرَ دِينِ اللَّهِ يَبْغُونَ وَلَهُ أَسْلَمَ مَن فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ طَوْعًا وَكَرْهًا وَإِلَيْهِ يُرْجَعُونَ ‎(83)‏} صدق الله العظيم [آل عمران]
یعنی به علت دروغ‌ها و افتراهای شیاطین انس- که بر اساس آموزه‌های شیاطین جن انجام شده - در کتب مقدس بنی اسراییل یعنی تورات و انجیل اختلاف وجود دارد؛ اما خداوند قرآن عظیم را از تحریف محفوظ نگاه داشته و حکم قرآن بر حکم آن کتاب‌ها مهیمن و چیره است. خداوند حکم نموده تا مردم بدانند هرچه که در تورات و انجیل برخلاف آیات محکم قرآن است؛ به دروغ به خدا ورسولانش نسبت داده شده است. لذا خداوند تعالی می‌فرماید:
{ وَإِنَّ رَبَّكَ لَذُو فَضْلٍ عَلَى النَّاسِ وَلَٰكِنَّ أَكْثَرَهُمْ لَا يَشْكُرُونَ ‎(73)‏ وَإِنَّ رَبَّكَ لَيَعْلَمُ مَا تُكِنُّ صُدُورُهُمْ وَمَا يُعْلِنُونَ ‎(74)‏ وَمَا مِنْ غَائِبَةٍ فِي السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ إِلَّا فِي كِتَابٍ مُّبِينٍ ‎(75)‏ إِنَّ هَٰذَا الْقُرْآنَ يَقُصُّ عَلَىٰ بَنِي إِسْرَائِيلَ أَكْثَرَ الَّذِي هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ ‎(76)‏} صدق الله العظيم [النمل].
برای همین خداوند به عبد و رسولش محمد فرمان می‌دهد که ازاین دو طائفه دعوت کند تا حکمیت بر اساس آیات محکم کتاب خداوند قرآن عظیم را بپذیرند و به این شرط که هرچه که برخلاف آیات محکم قرآن عظیم است را افترایی بدانند که به دروغ به خدا و رسولانش نسبت داده شده است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ أُوتُوا نَصِيبًا مِّنَ الْكِتَابِ يُدْعَوْنَ إِلَىٰ كِتَابِ اللَّهِ لِيَحْكُمَ بَيْنَهُمْ ثُمَّ يَتَوَلَّىٰ فَرِيقٌ مِّنْهُمْ وَهُم مُّعْرِضُونَ ‎(23)} صدق الله العظيم [آل عمران]
چون خداوند مقرر فرموده تا قرآن منبع حکم بوده و برتورات و انجیل مهیمن باشد. تصدیق فرموده خداوند تعالی: { إِنَّ هَٰذَا الْقُرْآنَ يَقُصُّ عَلَىٰ بَنِي إِسْرَائِيلَ أَكْثَرَ الَّذِي هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ ‎(76)‏} صدق الله العظيم [النمل].
و تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَأَنزَلْنَا إِلَيْكَ الْكِتَابَ بِالحقّ مُصَدِّقًا لِّمَا بَيْنَ يَدَيْهِ مِنَ الْكِتَابِ وَمُهَيْمِنًا عَلَيْهِ فَاحْكُم بَيْنَهُم بِمَا أَنزَلَ اللَّهُ وَلَا تَتَّبِعْ أَهْوَاءَهُمْ عَمَّا جَاءَكَ مِنَ الْحَقّ} صدق الله العظيم [المائدة:48].
و تمرکز جنگی کافران یهود و مسیحی و مشرکین برروی قرآن بود و برای همین خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَقَالَ الَّذِينَ كَفَرُوا لَا تَسْمَعُوا لِهَٰذَا الْقُرْآنِ وَالْغَوْا فِيهِ لَعَلَّكُمْ تَغْلِبُونَ ‎(26)‏} صدق الله العظيم [فصلت].
چون آنها توان غلبه بر مسلمانان و بازگرداندن آنان به شرک را نداشتند مگر اینکه آنان را از پیروی از قرآن عظیم بازدارند.
اما گروهی دیگر از یهودیان فکر دیگری کردند و گفتند:" ما ولویک روز هم شده، در اول روز به آن ایمان می‌آوریم و آخر روز با این حجت که برای‌مان روشن شده این ساختگی است نسبت به آن کافر خواهیم شد؛ اگر برای ما روشن بود که از جانب خداست که با آن دشمنی نمی‌کردیم" و لذا خداوند تعالی می‌فرماید:
{‏ وَقَالَت طَّائِفَةٌ مِّنْ أَهْلِ الْكِتَابِ آمِنُوا بِالَّذِي أُنزِلَ عَلَى الَّذِينَ آمَنُوا وَجْهَ النَّهَارِ وَاكْفُرُوا آخِرَهُ لَعَلَّهُمْ يَرْجِعُونَ ‎(72)‏} صدق الله العظيم [آل عمران]
هر گروهی راهی برای بازداشتن مردم از پیروی از قرآن در پیش می‌گرفتند؛ اما خطرناک‌ترین آنها منافقانی بودند که محمد رسول الله آنها را نمی‌شناخت و؛ هیچ کس جز خداوند از احوال ایشان باخبر نبود، چون تظاهر به خشوع و ایمان می‌کردند و از هیچ یک از مجالس نبی علیه الصلات و السلام غایب نمی‌شدند. آن هم برای این بود که مسلمانان آنها را باور کرده و از راویان حدیث شوند چون حتی از یکی از مجالس نبی نیز غایب نبودند. برای همین خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَمِمَّنْ حَوْلَكُم مِّنَ الْأَعْرَابِ مُنَافِقُونَ وَمِنْ أَهْلِ الْمَدِينَةِ مَرَدُوا عَلَى النِّفَاقِ لَا تَعْلَمُهُمْ نَحْنُ نَعْلَمُهُمْ سَنُعَذِّبُهُم مَّرَّتَيْنِ ثُمَّ يُرَدُّونَ إِلَىٰ عَذَابٍ عَظِيمٍ ‎(101)‏} صدق الله العظيم [التوبة]
و اینها ازخطرناک‌ترین شیاطین بشرند بسیار ماهرانه نقش بازی می‌کنند و در مجلس نبی کلمه‌ای باطل بر زبان نمی‌آوردند؛ بلکه به حق آنچه از تورات و انجیل داشتند را بیان می‌کردند تا جایی که کار شیاطین انس- که خداوند شیطانی را در جسدش با آنان هم‌نشین کرده بود- آن چنان حیرت انگیز بود که شیاطین جن گمان می‌کردند که آنها با دل و جان ایمان آوردهخ‌اند. برای همین خداوند تعالی می‌فرماید:
{ وَإِذَا لَقُوا الَّذِينَ آمَنُوا قَالُوا آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْا إِلَىٰ شَيَاطِينِهِمْ قَالُوا إِنَّا مَعَكُمْ إِنَّمَا نَحْنُ مُسْتَهْزِئُونَ ‎(14)‏ اللَّهُ يَسْتَهْزِئُ بِهِمْ وَيَمُدُّهُمْ فِي طُغْيَانِهِمْ يَعْمَهُونَ ‎(15)‏ أُولَٰئِكَ الَّذِينَ اشْتَرَوُا الضَّلَالَةَ بِالْهُدَىٰ فَمَا رَبِحَت تِّجَارَتُهُمْ وَمَا كَانُوا مُهْتَدِينَ ‎(16)‏} صدق الله العظيم [البقرة]
ریشه و نسب یهودی این افراد روشن نبود و حتی نبی نیز نمی‌دانست؛ برای همین اصحاب رسول الله از آنان پروا نکرده و احادیث باطل بسیاری را ازآنان یاد گرفتند که بر خلاف آیات محکم قرآن عظیم بود؛ چرا که این افراد ادعا می‌کردند از اعراب جزیرة العرب هستند نه یهودی. برای همین خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَمِمَّنْ حَوْلَكُم مِّنَ الْأَعْرَابِ مُنَافِقُونَ وَمِنْ أَهْلِ الْمَدِينَةِ مَرَدُوا عَلَى النِّفَاقِ لَا تَعْلَمُهُمْ نَحْنُ نَعْلَمُهُمْ سَنُعَذِّبُهُم مَّرَّتَيْنِ ثُمَّ يُرَدُّونَ إِلَىٰ عَذَابٍ عَظِيمٍ ‎(101)‏} صدق الله العظيم [التوبة]
در هرصورت شیخ فاضل و محترم؛ امام مهدی ناصر محمد یمانی تنها یک شرط دارد؛ مرجع ما در تک تک نقاط اختلاف باید آیات محکم قرآن عظیم باشد و با نفی حکم سنگسار زنا کار زن و مرد متأهل شروع می‌کنیم؛ همانا که حکم برای زناکار متأهل و مجرد تنها صد ضربه تازیانه است. به تو قول می‌دهیم از این موضوع خارج نشویم تا یا تو در برابر ما حجت بیاوری و یا ما از ایات محکم قرآن عظیم در برابر تو حجت اقامه کنیم؛ چون می‌دانم شما از کسانی هستید که به حد رجم-سنگسار- یقین داری و تصور نمی‌کنی کسی بتواند کوچک‌ترین تزلزلی در تو ایجاد کرده و ثابت کند این حکم باطل و افتراست. اما غافل‌گیر خواهی شد چون دلایل علمی ازآیات محکم قرآن عظیم خواهد آمد که تو آنها را درنظر نگرفته بودی. شرط این است که دلیل وبرهان علمی برای علمای امت و عامع مسلمانان روشن باشد و هر عاقلی که عربی مبین را بداند - از شدت وضوح آن در محکمات قرآن عظیم- آن را باور و تصدیق نماید.
عزیزمن جناب شیخ البکری؛ تو گمان می‌کنی ناصر محمد یمانی هم مانند مدعیان مهدوی پیش ازاوست و -یک سره کردن - کار او اسان است و تصور می‌کنی در همه نکات بر او غلبه خواهی کرد والله والله که قادر نخواهی بود حتی در یک مورد در برابر امام مهدی حجت اقامه کنی و خدا و تمام انصار پیشگام برگزیده را به شهادت می‌گیرم که اگر من در 999 مورد بر تو غلبه کرده باشم و تو تنها در یک مورد بر من غلبه کنی؛ بر من است از ادعای مهدی منتظر بودنم بازگردم و تمام انصار باید دست از پیروی از من بردارند. می‌دانی چرا؟ چون محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم در رؤیای حق به من فرمودند:
[وإنك أنت المهديّ المنتظر وما جادلك عالِم من القرآن إلا غلبته]
[ و همانا که تو مهدی منتظری و عالمی نیست که از قرآن با تو مجادله کند و بر او غلبه نکنی].
لذا اگر تو تنها در یک مورد ؛ آن هم از قرآن عظیم بر من چیره شوی؛ خداوند رؤیای مرا محقق نکردده است و اگر چنین نکنی- که نخواهی کرد- تنها دو راه در برابرت می‌گذارم که سومی ندارد؛ یا از کتاب خدا و سنت حق رسولش پیروی نمایید و یا تابع احادیث شیطان رجیم گردی و خود را هدایت شده به حساب آوری؛ عقلت نسبت به حق بصیر خواهد شد مگر اینکه غرور و تعصب تو را به گناه بکشاند.
عزیز من؛ والله والله کسانی که ادعا می‌کنند مهدی منتظرند؛ گرفتار مس شیطان رجیم شده‌آند. این حکمت شیطانی است تا زمانی که خداوند مهدی منتظر حق را برانگیخت مردم بگویند: " این هم مانند بقیه کسانی است که قبل از او آمده‌اند".پس بیا و آنچه که درباره اثبات حد سنگ‌سار برای زناکار متأهل داری بیاور. هرطور که می‌خواهی بنویس و هرچقدر می‌خواهی برهان‌های خود را مکتوب کن؛ چون گفتگوی ما مکتوب است من نمی‌توانم کلام تو را قطع کنم. بعد از آنکه تمام دلایلی که برای اثبات حد سنگ‌سار داشتی آوردی؛ امام مهدی ناصر محمد یمانی جوابت را خواهد داد؛ ولی به شرط اینکه یا بعد از روشن شدن حق بیعت خود را علنی کنی و یا بر علیه ناصر محمد یمانی اعلان جنگ کرده و با دانشی که هدایت‌گرتر از علم ناصر محمد یمانی است؛ با سخنی که درست‌تر و هدایت‌گرتر است؛ از حدوددین دفاع کنی. اما اگر بعد از گفتگو عقب نشینی کرده و ساکت بمانی؛ این از جبن و ترس است و بعدها می‌توانیم این نسبت را به تو بدهیم چون از خدا نمی‌ترسی. یا برای ما روشن خواهد شد در راه خدا از هیچ ملامت‌گری هراس نداشته و بیعت خود را دربخش بیعت‌ها اعلان کرده و اهمیتی- به دیگران- نمی‌دهی.
اما متأسفانه توبرای پیدا کردن حق به سراغ ما نیامده‌ای؛ بلکه آمده‌ای که با شتاب در برابر ناصر محمد یمانی حجت اقامه کنی چون از بیانات قبلی من خبر نداشته و فکر می‌کنی او هم مانند دیگر کسانی است که ادعا می‌کنند مهدی منتظرند و تودر برابرشان حجت اقامه کرده‌ای. هیهان هیهات! به پروردگار زمین و آسمان‌ها قسم که اگر تمام علمای جن و انس جمع شوند و به یاری و کمک هم بشتابند؛ قادر نخواهند بود حتی در یک مورد بر امام مهدی ناصر محمد یمانی غلبه کنند؛ با اینکه من به هیچ وجه از علمای مسلمین نبوده و بالای منابر آنها نرفته‌ام و احدی از آنان هرگز مسئله‌ای از أمور دین خدا را به من نیاموخته است؛ بلکه خداوند معلم من است و با وحی تفهیمی به من می آموزد و این وسوسه شیطان رجیم نیست که در هر آبادی کسی را ممسوس می‌کند.
این گوی و این میدان؛ این مبارزه با شمشیر نیست بلکه مبارزه با برهان علمی خاموش کننده و برگرفته از آیات محکم قرآن عظیم است تا وقتی درمورد اثبات نفی حکم رجم و اثبات اینکه حکم زنا به حق تازیانه است؛ به سراغ موضوع دوم برویم و این امام مهدی است که موضوع گفتگوها را انتخاب می‌کند؛ و این مواردی است که ما به حق در مورد آنها با شما مخالفیم.
وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين.
أخوكم الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني
اخرین به روز رسانی: 03-09-2022 05:24 PM