الموضوع: سلسله گفتگوهای امام در پایگاه أشراف أونلاين

خردمندان صاحبان عقل‌هایی هستند که تدبرمی‌کنند و در پی آن بیان حق درمورد حد زنا و حد تبعید

- 40 -
الإمام ناصر محمد اليماني
11 - ربیع الأول - 1432 ه
15 - 02 - 2011 م
26-بهمن-1389ه.ش.
12:59 صبح

خردمندان صاحبان عقل‌هایی هستند که تدبرمی‌کنند
و در پی آن بیان حق درمورد حد زنا و حد تبعید .

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
{كِتَابٌ أَنزَلْنَاهُ إِلَيْكَ مُبَارَكٌ لِّيَدَّبَّرُوا آيَاتِهِ وَلِيَتَذَكَّرَ أُولُو الْأَلْبَابِ (29)} [ص].
{وَمَا كَانَ هَٰذَا الْقُرْآنُ أَن يُفْتَرَىٰ مِن دُونِ اللَّهِ وَلَٰكِن تَصْدِيقَ الَّذِي بَيْنَ يَدَيْهِ وَتَفْصِيلَ الْكِتَابِ لَا رَيْبَ فِيهِ مِن رَّبِّ الْعَالَمِينَ (37)} [يونس].
{وَلَوْ جَعَلْنَاهُ قُرْآنًا أَعْجَمِيًّا لَّقَالُوا لَوْلَا فُصِّلَتْ آيَاتُهُ أَأَعْجَمِيٌّ وَعَرَبِيٌّ قُلْ هُوَ لِلَّذِينَ آمَنُوا هُدًى وَشِفَاءٌ وَالَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ فِي آذَانِهِمْ وَقْرٌ وَهُوَ عَلَيْهِمْ عَمًى أُولَٰئِكَ يُنَادَوْنَ مِن مَّكَانٍ بَعِيدٍ (44)} [فصلت].
{تِلْكَ آيَاتُ اللَّهِ نَتْلُوهَا عَلَيْكَ بِالْحَقِّ فَبِأَيِّ حَدِيثٍ بَعْدَ اللَّهِ وَآيَاتِهِ يُؤْمِنُونَ (6)} [الجاثية].
{فَمَالِ هَؤُلَاءِ الْقَوْمِ لَا يَكَادُونَ يَفْقَهُونَ حَدِيثًا} [النساء:78].صدق الله العظيم.
از امام مهدی ناصرمحمد یمانی به خردمندان؛ به خداوندی که خدایی جز او نیست قسم؛ تنها کسانی متذکر شده و از حق پیروی می‌کنند که خردمند باشند. آنها کسانی هستند که از عقلشان برای تدبراستفاده کرده وبی‌اراده و کورکورانه از پدرانشان پیروی نمی‌کنند؛ پس آیا از خدا پروا نمی‌کنید؟ در تمام امت‌ها چه امت‌های گذشته و چه متأخران خداوند تنها خردمندان را هدایت می‌کند؛ کسانی که بدون در نظر گرفتن عقاید پدرانشان درمورد بصیرت مبلغان دینی فکر کرده و تعقل می‌کنند تا ببینند عقل و منطق، آن سخنان را می‌پذیرد. خداوند این دسته از بندگانش را هدایت می‌کند؛ بندگانی که قبل از شنیدن سخنان فرد دعوت کننده و تعقل درباره آن در مورد او قضاوت نمی‌کنند و صبر می‌کنند تا ببینند برهان علمی او چیست و آیا سخنان او حق است و از جانب پروردگار آمده و عقل و منطق آن را می‌پذیرد یا خیر. اینان کسانی هستند که خداوند آنها را هدایت می‌کند چه در میان امت‌های اول و چه در میان متأخرین. تصدیق فرمودده خداوند تعالی:
{الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولَٰئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُولَٰئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ (18)} صدق الله العظيم [الزمر].
ای علمای مسلمین به نام خداوند بزرگ از شما سؤال می‌کنم تا از نعمت عقلی که خداوند به شما عطا نموده استفاده کنید و من امام مهدی عقل و منطق را به چالش می‌کشم و شما خواهید دید عقل و منطق کوچک‌ترین اختلافی با آن چه که امام ناصر محمد یمانی بیان می‌کند ندارد.
ای امت اسلام؛ اگر محمد رسول الله -صلى الله عليه وآله وسلم- به شما خبر داده باشد امام مهدی قبل از این که مورد تصدیق قرار گیرد در کنار رکن یمانی در بیت الله الحرام ظاهر می‌شود تا بیعت بگیرد؛ آیا عقل و منطق این را قبول می‌کند؟ خیر بلکه باید قبل از بیعت و ظهور، گفتگو صورت گرفته و بعد از تصدیق شدن امرش در کنار بیت عتیق ظاهر شود تا بیعت گرفته و خلافت را اعلان نماید؛ آیا تقوا نمی‌کنید؟ به خداوند بزرگ قسم؛ من گفتگوی قبل از ظهور از راه اینترنت جهانی را خودم انتخاب نکرده‌ام؛ این فرمان پروردگارعالمیان به امام مهدی ناصر محمد یمانی است. این نعمت پروردگار عالمیان است تا "ن" از راه قلم صامت با شما گفتگو کند؛ تا نتوانید سخنان مرا قطع کنید و تنها کاری که می‌توانید بکنید این است که در بیان حق ذکر تدبر نمایید شاید تقوا پیشه کنید.
ای امت اسلام؛ شایسته امام مهدی نیست که برای راضی کردنتان، از امیال شما پیروی کند.هیهات هیهات. به خدا قسم که امام مهدی نمی‌تواند رضایت همه‌ی شما را جلب نماید؛ من نیازمند رضایت شما نیستم؛ هرکس می‌خواهد خشمگین شود و هر کس به حق راضی شود؛ خدا از او راضی شده و راضیش می‌کند و به راه درست راهنمایی‌اش می‌کند چون اجتهاد کرده است و مقصود از اجتهاد این نیست که در حالی که هنوز نمی‌دانید دانش شما حق است یا باطل و خدا برایش برهانی فرستاده یا نه؛ آن را ندانسته به خدا نسبت دهید هیهات هیهات؛ چه کسی به شما فتوا داده که اجتهاد این است؟ بلکه مجتهد کسی است که با جدیت برای یافتن حق تلاش می‌کند تا خداوند او را با برهانی که از نزد پروردگار عالمیان باشد، به سوی حق هدایت کند؛ برهانی که شکی در آن نباشد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ (69)} صدق الله العظيم [العنكبوت].
تا وقتی خداوند با علم الهی او را به راه راست-صراط مستقیم هدایت نمود؛ او نیز با بصیرتی که بی هیچ شک و تردیدی از سوی پروردگارش آمده است مردم را به راه خدا دعوت نماید. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{قُلْ هَٰذِهِ سَبِيلِي أَدْعُو إِلَى اللَّهِ عَلَىٰ بَصِيرَةٍ أَنَا وَمَنِ اتَّبَعَنِي وَسُبْحَانَ اللَّهِ وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِكِينَ (108)} صدق الله العظيم [يوسف].
ای خردمندان؛ شما را به خدا آیا معنی {أَدْعُو إِلَى اللَّهِ عَلى بصيرةٍ أَنَا وَمَنِ اتَّبَعَنِي} نمی‌فهمید؟ اگر شما از پیروان محمدٍ رسول الله -صلى الله عليه وآله وسلم- هستید؛ پس با بصیرتی که محمد رسول الله -صلى الله عليه وآله وسلم- با آن با مردم محاجه کرده و حجت می‌آورد با مردم محاجه کنید. ممکن است یکی از شما بخواهد بگوید: " محمد رسول الله -صلى الله عليه وآله وسلم- دقیقاً با چه بصیرتی برای مردم حجت می‌آورد؟" و جواب در آیات محکم کتاب در انتظار شماست:
{وَأَنْ أَتْلُوَ الْقُرْآنَ فَمَنِ اهْتَدَىٰ فَإِنَّمَا يَهْتَدِي لِنَفْسِهِ وَمَن ضَلَّ فَقُلْ إِنَّمَا أَنَا مِنَ الْمُنذِرِينَ (92)}صدق الله العظيم [النمل].
و چون امام مهدی ناصر محمد یمانی از پیروان محمد رسول الله -صلى الله عليه وآله وسلم- است؛ لذا می‌بینید که با همان بصیرتی برای مردم حجت می‌آورد که محمد رسول الله -صلى الله عليه وآله وسلم- از آن برای مردم حجت می‌آورد. او در اطاعت از فرمان خداوند در آیات محکم کتابش با قرآن عظیم با مردم جهادی بزرگ می‌کرد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{فَلَا تُطِعِ الْكَافِرِينَ وَجَاهِدْهُم بِهِ جِهَادًا كَبِيرًا (52)} صدق الله العظيم [الفرقان].
پس ای مردم؛ چرا می‌خواهید خداوند امام مهدی را برانگیزد تا بر اساس کتاب البخاری و مسلم و یا کتاب بحارالأنوار با مردم جهاد کند؛ آیا فکر نمی‌کنید؟ با این که امام مهدی کتاب البخاری و مسلم اهل سنت و کتاب بحارالأنوار شیعیان و دیگر کتاب‌هایی از این دست را که حاوی احادیث و روایات نبوی هستند انکار نمی‌کند؛ ولی هر آن چه که در این کتب بر خلاف آیات محکم قرآنن عظیم باشد را رد می‌نماید؛ شما را به خدا، شما کدام یک از اینها را تصدیق می کنید؟ آیا این عقلانی و منطقی است که آن چه که مخالف آیات محکم کتاب خداوند قرآن عظیم- و کلام محفوظ از تحریف خداوند- است را تصدیق کنید؛ آیا تقوا نمی‌کنید؟ اگر می‌بینید که امام ناصر محمد یمانی حد سنگسار زناکار متأهل را نفی می‌کند؛ به این دلیل نیست که حد سنگسار در قرآن عظیم نیامده است؛ بلکه علت این است که من این مجازات را بر خلاف حد خداوند که درآیات محکم کتابش آمده است می‌یابم چون حد زنا برای زناکار متأهل بر اساس آیات محکم کتاب صد ضربه تازیانه است. خداوند حد زنا برای زن زناکار کنیز را بعد از این که ازدواج کرد برایتان بیان نموده و در کتاب می‌بینید چیزی بیش از پنجاه ضربه تازیانه برایش مقرر نشده است؛ حال چگونه زنی را که مانند او متأهل ولی از زنان آزاد و غیر کنیز است را با سنگ رجم می‌کنید؟ آیا از خدا نمی‌ترسید؟ خداوند تعالی می‌فرماید:
{فَإِذَا أُحْصِنَّ فَإِنْ أَتَيْنَ بِفَاحِشَةٍ فَعَلَيْهِنَّ نِصْفُ مَا عَلَى الْمُحْصَنَاتِ مِنَ الْعَذَابِ} صدق الله العظيم [النساء:25]،
و سپس می‌دانید مجازاتی که برای زن متأهل غیرکنیز در این فرموده خداوند تعالی آمده است چیست:
{وَيَدْرَأُ عَنْهَا الْعَذَابَ أَن تَشْهَدَ أَرْبَعَ شَهَادَاتٍ بِاللَّهِ إِنَّهُ لَمِنَ الْكَاذِبِينَ (8)} [النور].
و عذاب و مجازات او همان‌طور که خداوند درآیات خود -که برای عالم و جاهل‌تان روشن و بینه است -بیان نموده؛ صد ضربه تازیانه است و این حد برای زنا مقرر شده چون عملی بسیار ناپسند و زشت است. و دو نوع زنا وجود ندارد؛ بلکه زناکار به کسی گفته می‌شود که با زنی نزدیکی کند که بر او حلال نیست؛ چه آن مرد مجرد باشد و چه متأهل. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{سُورَةٌ أَنزَلْنَاهَا وَفَرَضْنَاهَا وَأَنزَلْنَا فِيهَا آيَاتٍ بَيِّنَاتٍ لَّعَلَّكُمْ تَذَكَّرُونَ (1)الزَّانِيَةُ وَالزَّانِي فَاجْلِدُوا كُلَّ وَاحِدٍ مِّنْهُمَا مِائَةَ جَلْدَةٍ وَلَا تَأْخُذْكُم بِهِمَا رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللَّهِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَلْيَشْهَدْ عَذَابَهُمَا طَائِفَةٌ مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ (2)} صدق الله العظيم [النور].
و این حد زنا در آیات محکم کتاب خداست؛ آیاتی که برای عالم و جاهلتان روشن و آشکار است؛ باشد که متذکر شوید. سپس خداوند برایتان روشن می‌کند؛ این حد برای زنا به صورت عام است؛ چه زناکار مجرد باشد چه متأهل و این در جایی که حد زنا برای کنیز زناکار متأهل آمده بیان می‌گردد و می‌بینید بر طبق آیات محکم کتاب خداوند به این فرد تنها پنجاه ضربه تازیانه زده می‌شود. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{فَإِذَا أُحْصِنَّ فَإِنْ أَتَيْنَ بِفَاحِشَةٍ فَعَلَيْهِنَّ نِصْفُ مَا عَلَى الْمُحْصَنَاتِ مِنَ الْعَذَابِ} صدق الله العظيم [النساء:25].
به خداوندی که خدایی جز او نیست قسم؛ اگر به عقلتان رجوع کرده و تدبر و تفکر نمایید؛ جواب می‌گیرید و می‌گویید:" عادلانه نیست که زن آزاد متأهل به علت زنا سنگسار شود تا بمیرد ولی زنی که دارای همان شرایط، ولی کنیز است؛ حد زنا برایش نصف شده و فقط پنجاه ضربه تازیانه بخورد"! سپس درمی‌یابید آیات سوره نور به حق درمورد زنا آمده و آیات حق و محکمی هستند که برای عالم و جاهلتان روشن است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{سُورَةٌ أَنزَلْنَاهَا وَفَرَضْنَاهَا وَأَنزَلْنَا فِيهَا آيَاتٍ بَيِّنَاتٍ لَّعَلَّكُمْ تَذَكَّرُونَ (1)الزَّانِيَةُ وَالزَّانِي فَاجْلِدُوا كُلَّ وَاحِدٍ مِّنْهُمَا مِائَةَ جَلْدَةٍ وَلَا تَأْخُذْكُم بِهِمَا رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللَّهِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَلْيَشْهَدْ عَذَابَهُمَا طَائِفَةٌ مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ(2)} صدق الله العظيم [النور].
به خدا قسم اگر امام مهدی از شما سؤال کند: "به من فتوا نمی‌دهید زناکار مرد و زناکار زن چه کسانی هستند"؟ همگی یک صدا می‌گویید زناکار مرد کسی است که با زنی مرتکب عملی زشت شده و نزدیکی کند که همسرش نیست و زناکار زن کسی است که با مردی مرتکب عملی زشت شده و نزدیکی کند که شوهرش نیست. پس امام مهدی به شما می‌گوید: ای عجب؛ پس چرا شما دو نوع زنا قائل شده و برای هر یک حد و مجازاتی جدا مقرر کرده‌اید؟ مگر حد زنا در آیات محکم کتاب خدا نیامده است؟
{سُورَةٌ أَنزَلْنَاهَا وَفَرَضْنَاهَا وَأَنزَلْنَا فِيهَا آيَاتٍ بَيِّنَاتٍ لَّعَلَّكُمْ تَذَكَّرُونَ (1)الزَّانِيَةُ وَالزَّانِي فَاجْلِدُوا كُلَّ وَاحِدٍ مِّنْهُمَا مِائَةَ جَلْدَةٍ وَلَا تَأْخُذْكُم بِهِمَا رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللَّهِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَلْيَشْهَدْ عَذَابَهُمَا طَائِفَةٌ مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ(2)} صدق الله العظيم [النور].
شاید محمودی که بدون علم و هدایت و کتابی منیر در آیات الهی مجادله می‌کند بخواهد سخن مرا قطع کرده و بگوید:" سخن تو عجیب است ناصر محمد یمانی؛ چطور حد زنا برای زن متأهل را با زن مجرد یکی می‌دانی؟ حق این است که مجردان را صد ضربه تازیانه بزنیم ولی متأهلین را سنگسار کنیم تا بمیرند". امام مهدی ناصر محمد یمانی در پاسخ می‌گوید: درباره این فرموده خداوند تعالی چه گمانی داری:
{فَإِذَا أُحْصِنَّ فَإِنْ أَتَيْنَ بِفَاحِشَةٍ فَعَلَيْهِنَّ نِصْفُ مَا عَلَى الْمُحْصَنَاتِ مِنَ الْعَذَابِ} صدق الله العظيم [النساء:25]؟
محمودی در پاسخ می‌گوید: " این حد زنا برای کنیز شوهردار در کتاب خداست؛ مجازات او تنها پنجاه ضربه تازیانه است". امام مهدی در پاسخ او می‌گوید: پس چرا زنی که در شرایط او قرار دارد ولی کنیز نبوده و آزاد است را سنگسار می‌کنید تا بمیرد؛ در حالی که مجازات زنا برای زنی متأهل مانند او که تنها تفاوتش این است که کنیز است؛ نصف حد کامل زنا یعنی صد ضربه تازیانه است؟ می‌بینید که خداوند حد زنا برای چنین زنی - کنیز زناکار شوهردار- را نصف حد زنا یعنی پنجاه ضربه تازیانه مقرر نموده؛ چگونه ممکن است زنی در همین شرایط که آزاد است و کنیز نیست سنگسار شود تا بمیرد؟ من در کتاب خدا نمی‌بینم اجازه قتل نفس داده شود مگر در برابر قتل نفس. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَلاَ تَقْتُلُوا النَّفْسَ الَتِي حَرَّمَ اللَّهُ إِلاَّ بِالْحَقِّ} [الأنعام:151].
و خداوند تعالی می‌فرماید:
{أَنَّهُ مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا} صدق الله العظيم [المائدة:32].
ای مردم؛ آیا نمی‌دانید حد تازیانه برای زنا جایگزین حد زنایی شده است که در این آیه آمده تعیین شده بود:
{وَاللَّاتِي يَأْتِينَ الْفَاحِشَةَ مِن نِّسَائِكُمْ فَاسْتَشْهِدُوا عَلَيْهِنَّ أَرْبَعَةً مِّنكُمْ فَإِن شَهِدُوا فَأَمْسِكُوهُنَّ فِي الْبُيُوتِ حَتَّىٰ يَتَوَفَّاهُنَّ الْمَوْتُ أَوْ يَجْعَلَ اللَّهُ لَهُنَّ سَبِيلًا (15)وَاللَّذَانِ يَأْتِيَانِهَا مِنكُمْ فَآذُوهُمَا فَإِن تَابَا وَأَصْلَحَا فَأَعْرِضُوا عَنْهُمَا إِنَّ اللَّهَ كَانَ تَوَّابًا رَّحِيمًا (16)} صدق الله العظيم [النساء]
در اینجا از حد زنا برای زنان زناکار به صورت عام سخن به میان آمده؛ چه متأهل باشند چه مجرد و خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَاللاتِي يَأْتِينَ الْفَاحِشَةَ مِنْ نِسَائِكُمْ فَاسْتَشْهِدُوا عَلَيْهِنَّ أَرْبَعَةً مِنْكُمْ فَإِنْ شَهِدُوا فَأَمْسِكُوهُنَّ فِي الْبُيُوتِ حَتَّى يَتَوَفَّاهُنَّ الْمَوْتُ أَوْ يَجْعَلَ اللَّهُ لَهُنَّ سَبِيلا} صدق الله العظيم،
و این حبس در خانه خانواده‌ی زن (اهل بیت او) بوده و به هیچ وجه اجازه خروج از منزل به وی داده نمی‌شد. درمورد زن متأهل هم همین طور؛ این زن هم نه در خانه‌ی همسرش-چون خداوند اجازه داده تا شوهرش او را طلاق بدهد- بلکه در خانه‌ی اهل بیت زن حبس می‌شود یعنی به خانه اهل بیتش و خانواده‌اش بازگشته و در آنجا حبس می‌شد و حق خروج نداشت. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{يَا أَيُّهَا النبيّ إِذَا طَلَّقْتُمُ النِّسَاء فَطَلِّقُوهُنَّ لِعِدَّتِهِنَّ وَأَحْصُوا الْعِدَّةَ وَاتَّقُوا اللَّهَ رَبَّكُمْ لَا تُخْرِجُوهُنَّ مِن بُيُوتِهِنَّ وَلَا يَخْرُجْنَ إِلَّا أَن يَأْتِينَ بِفَاحِشَةٍ مُّبَيِّنَةٍ} صدق الله العظيم [الطلاق:1]
پس اگر زنی شوهردار مرتکب زنا می‌شد از خانه‌اش بیرون شده وبه خانه خانواده‌اش فرستاده شده و در آنجا می‌ماند و حق خروج نداشت تا اینکه خداوند راهی دیگر معین کند که این راه تبدیل حکم حبس در منزل به تازیانه بود. این مجازات تمام زنان زناکار به صورت عام بود چه متاهل باشند و چه مجرد :
{فَأَمْسِكُوهُنَّ فِي الْبُيُوتِ حَتَّى يَتَوَفَّاهُنَّ الْمَوْتُ أَوْ يَجْعَلَ اللَّهُ لَهُنَّ سَبِيلا} صدق الله العظيم [النساء:15].
و اما حد و مجازات مردان زناکار- چه مجرد و چه متأهل هم یکی بود. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَاللَّذَانِ يَأْتِيَانِهَا مِنْكُمْ فَآذُوهُمَا فَإِنْ تَابَا وَأَصْلَحَا فَأَعْرِضُوا عَنْهُمَا إِنَّ اللَّهَ كَانَ تَوَّابًا رَحِيمًا} صدق الله العظيم [النساء:16].
می‌بینید که حد زنا برای مردان مجرد و متأهل این بود که با زبان مورد آزار قرار گرفته و از آنها کناره گیری کرده و با آنها هم کلام نشده و غذا نخورده و جواب سلامشان داده نشود:
{فَإِنْ تَابَا وَأَصْلَحَا فَأَعْرِضُوا عَنْهُمَا إِنَّ اللَّهَ كَانَ تَوَّابًا رَحِيمًا} صدق الله العظيم،
سپس حد جایگزین برای زنا مقرر می‌شود که به صورت عام برای همه‌ی زناکاران چه متأهل و چه مجرد معین شده. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{سُورَةٌ أَنزَلْنَاهَا وَفَرَضْنَاهَا وَأَنزَلْنَا فِيهَا آيَاتٍ بَيِّنَاتٍ لَّعَلَّكُمْ تَذَكَّرُونَ (1)الزَّانِيَةُ وَالزَّانِي فَاجْلِدُوا كُلَّ وَاحِدٍ مِّنْهُمَا مِائَةَ جَلْدَةٍ وَلَا تَأْخُذْكُم بِهِمَا رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللَّهِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَلْيَشْهَدْ عَذَابَهُمَا طَائِفَةٌ مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ(2)} صدق الله العظيم [النور].
وسپس خداوند فرمان می‌دهد حد زنا برای کنیزان زناکار نصف حد کامل، یعنی پنجاه ضربه تازیانه است؛ چه مجرد باشند چه متأهل. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{فَإِذَا أُحْصِنَّ فَإِنْ أَتَيْنَ بِفَاحِشَةٍ فَعَلَيْهِنَّ نِصْفُ مَا عَلَى الْمُحْصَنَاتِ مِنَ الْعَذَابِ} صدق الله العظيم [النساء:25].
ولی شما ای مردم جاهل؛ چگونه گمان می‌کنید ناصر محمد یمانی حد سنگسار را به این دلیل که در کتاب نیامده رد می‌کند؟ خیر به پروردگارم قسم که چنین نیست. من این حد را رد می‌کنم چون برخلاف حد زنا در آیات محکم کتاب است؛ آیا از خدا پروا نمی‌کنید؟ همانا که دشمنان خدا می‌خواهند چهره دین شما را زشت و جلوه داده و بگویند: "چقدر این مسلمانان فرومایه هستند! چطور زنا کار را با سنگ رجم می‌کنند تا بمیرد؛ مگرنباید مجازات برای بازداشتن مردم از زنا باشد و نه این که با سنگ رجمشان کنند تا بمیرند؟"
از این عجیب‌تر حکم تبعید است که افتراست و به دروغ به خدا نسبت داده شده است و در آن زن مجرد را از شهرش به مدت یک سال دور کرده و تبعید می‌کنند. این حکم دروغ برعکس سخن خداوند تعالی است که می‌فرماید:
{فَأَمْسِكُوهُنَّ فِي الْبُيُوتِ حَتَّى يَتَوَفَّاهُنَّ الْمَوْتُ أَوْ يَجْعَلَ اللَّهُ لَهُنَّ سَبِيلا} صدق الله العظيم [النساء:15]،
ولی شما دارید به این زن آزادی می‌دهید؟ آیا عقلتان را بکار نمی‌گیرید؟ به خداوند قسم شما از چیزی که خلاف آیات محکم کتاب خدا قرآن عظیم است پیروی کرده و تصور می‌کنید حق با شماست در حالی که چنین نیست و هیچ چیزی در اختیار ندارید مگر تابع حکمی شوید که پروردگارتان در آیات محکم کتابش نازل فرموده؛ اگر مؤمنید.
ای محمودی که ممکن است همان ابوحمزه باشی که با نام دیگری آمده‌‌ای؛ ولی این مهم نیست که ابوحمزه باشی یا کسی دیگر؛ آن چه که برای من اهمیت دارد این است که تو را نصیحت کنم که اگر از علمای امت هستی با علمی که از نزد خدا آمده باشد با من محاجه کنی و یا این که دفاع از حدود دین را به علمای امت بسپاری. و اگر دیدی آنها توانستند ولو دریک مسئله از قرآن عظیم در برابر امام ناصر محمد یمانی حجت بیاورند ؛ ولو اینکه امام ناصر محمد یمانی در 99٪ موارد و در تمام مسائل دینی از قرآن عظیم بر آنان غلبه کرده باشد؛ او مهدی منتظر نیست. می‌دانید چرا؟ چون جدم محمد رسول الله -صلى الله عليه وآله وسلم- در رؤیای حق به من فرمودند:
[وما جادلك أحد من القرآن إلا غلبته]
[ احدی در قرآن با تو جدال نمی‌کند مگر این که بر او غالب شوی]
،
و در رؤیای دیگر فرمودند:

[وإنك المهديّ المنتظَر وما جادلك عالم من القُرآن إلا غلبته]
[ همانا که تو مهدی منتظری و عالمی از قرآن با تو جدال نمی‌کند مگر بر او غالب گردی]
.
پایان

لذا ای مردم؛ از آنجایی که سزاوار نیست احکام شرعی برای امت را بر اساس رؤیا بنیان نهاد؛ باید پروردگارم رؤیای مرا در عالم واقعیات محقق نماید و خواهید دید که خداوند رؤیای حق او را در عالم واقعیات محقق نموده و عالم و جاهلی نباشد که از قرآن به مجادله با او بپردازد؛ مگر این که امام ناصر محمد یمانی با برهان علمی که از نزد پرورگار عالمیان آمده و از آیات محکم قرآن عظیم آنها را استنباط می‌کند؛ بر آنان غلبه کند. این قرارمیان من و شما باشد و هرکس می‌خواهد ایمان بیاورد و هرکس می‌خواهد کافر شود. شایسته نیست که خداوند امام مهدی منتظر حق را برانگیزد و او از امیال شما پیروی نماید! اگر چنین کنم که همانند شما گمراه خواه شد و از هدایت شدگان نخواهم بود. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{قُل لاَّ أَتَّبِعُ أَهْوَاءكُمْ قَدْ ضَلَلْتُ إِذًا وَمَا أَنَاْ مِنَ الْمُهْتَدِينَ} صدق الله العظيم [الأنعام:56].
چون شما پیرو ظن و گمان هستید و خود را برحق هم می‌دانید؛ در حالی که گمان کسی را از حق بی‌نیاز نمی‌کند! شما هیچ چیزی در اختیار ندارید، مگر این قران عظیم و سنت حق رسول خدا را که برخلاف آیات محکم کتاب خدا نباشد؛ برپا دارید؛ اگر مؤمنید. چون سنت حق نبوی؛ شرح و بیان بیشتر آیات قرآن برای متقیان است ولی وقتی حدیثی از سنت نبوی آورده می‌شود که مخالف حدیث خداوند در آیات محکم کتابش است؛ بدانید آن حدیث از نزد خدا برای شما نیامده چون هم قرآن و هم بیان آن از نزد خداوند است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{إِنَّ عَلَيْنَا جَمْعَهُ وَقُرْآنَهُ (17)فَإِذَا قَرَأْنَاهُ فَاتَّبِعْ قُرْآنَهُ (18)ثُمَّ إِنَّ عَلَيْنَا بَيَانَهُ (19)} صدق الله العظيم [القيامة].
لذا ای مردم؛ قرآن و احادیث بیان آن در سنت نبوی همگی از نزد خداوند آمده‌اند و رسول الله علیه الصلاة و السلام در امر دین خدا از روی میل و هوی سخن نگفته است. پس اگر حدیثی بیاید که مخالف آیات محکم قرآن باشد؛ بدانید آن حدیث دروغ است و از نزد خداوند نیامده چون احادیث بیان قرآن از تحریف و دست‌کاری محفوظ نیستند. برای همین هم خداوند به شما یاد می‌دهد که اگر احادیثی را برخلاف آیات محکم قرآن یافتید؛ بدانید محمد رسول الله -صلى الله عليه وآله وسلم- آنها را بیان نفرموده‌اند. تصدیق قاعده کشف احادیثی که به دروغ به نبی نسبت داده شده‌اند فرموده خداوند تعالی است:
{مَّن يُطِعِ الرَّسُولَ فَقَدْ أَطَاعَ اللَّهَ وَمَن تَوَلَّىٰ فَمَا أَرْسَلْنَاكَ عَلَيْهِمْ حَفِيظًا (80)وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِندِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِّنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ وَاللَّهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَكِيلًا (81)أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآن وَلَوْ كَانَ مِنْ عِندِ غَيْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اختلافاً كَثِيرًا (82)وَإِذَا جَاءَهُمْ أَمْرٌ مِّنَ الْأَمْنِ أَوِ الْخَوْفِ أَذَاعُوا بِهِ وَلَوْ رَدُّوهُ إِلَى الرَّسُولِ وَإِلَىٰ أُولِي الْأَمْرِ مِنْهُمْ لَعَلِمَهُ الَّذِينَ يَسْتَنبِطُونَهُ مِنْهُمْ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ لَاتَّبَعْتُمُ الشَّيْطَانَ إِلَّا قَلِيلًا (83)} صدق الله العظيم [النساء].
ای مردم؛ همانا که من با آن چه که خداوند در آیات محکم کتابش نازل فرموده در میانتان حکم می کنم چون این خداوند است که حکم کننده است .تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَمَا اخْتَلَفْتُمْ فِيهِ مِن شَيْءٍ فَحُكْمُهُ إِلَى اللَّهِ ذَٰلِكُمُ اللَّهُ رَبِّي عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَإِلَيْهِ أُنِيبُ (10)} صدق الله العظيم [الشورى].
و همانا که ما حکم خداوند را به حق از آیات محکم کتابش استنباط می کنیم. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَأَنِ احْكُم بَيْنَهُم بِمَا أَنزَلَ اللَّهُ وَلَا تَتَّبِعْ أَهْوَاءَهُمْ وَاحْذَرْهُمْ أَن يَفْتِنُوكَ عَن بَعْضِ مَا أَنزَلَ اللَّهُ إِلَيْكَ فَإِن تَوَلَّوْا فَاعْلَمْ أَنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ أَن يُصِيبَهُم بِبَعْضِ ذُنُوبِهِمْ وَإِنَّ كَثِيرًا مِّنَ النَّاسِ لَفَاسِقُونَ (49)أَفَحُكْمَ الْجَاهِلِيَّةِ يَبْغُونَ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ حُكْمًا لِّقَوْمٍ يُوقِنُونَ (50)} صدق الله العظيم [المائدة]،
وسلامٌ على المُرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين.
واما مباهله جناب محمودی؛ با من مجادله کن تا برایم روشن گردد ازشیاطین بشرهستی که مغضوب خداوند هستند؛ آن گاه به حق با تو مباهله خواهیم کرد و یا برایمان روشن می‌شود گمراهی در حالی که تصور خودت بر این است که درست عمل می‌کنی؛ در این صورت امام مهدی ناصر محمد یمانی مباهله را تنها به طرف خودش انجام می‌دهد چون به شدت خواهان حفظ محمودی است چون او نمی‌داند من امام مهدی به حق توسط پروردگارش مبعوث شده‌ام تا مردم را با قرآن مجید به راه خداوند عزیز و حمید هدایت نمایم.
وسلام ٌ على المرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين.
امامی که بر اساس آن چه که خداوند در آیات محكم قرآن عظيم نازل فرموده حکم می‌کند؛ المهديّ ناصر محمد اليماني.

اخرین به روز رسانی: 05-08-2022 11:14 PM