الموضوع: ای جماعت پرسش‌گران این شما واین پاسخ حق من یمانی آخرین خلیفه از تمام خلفای خداوند هستم

2

بیان برای امانت خطاب به هیئت علمای بزرگ پادشاهی عربستان سعودی و تمام علمای مسلمین و مفتیان کشورهای اسلامی

- 6 -
الإمام ناصر محمد اليماني
10 - صفر - 1430 ه
05 - 02 - 2009 م
17 - بهمن - 1387 ه.ش.
11:04 بعد از ظهر


بیان برای امانت خطاب به هیئت علمای بزرگ پادشاهی عربستان سعودی و تمام علمای مسلمین و مفتیان کشورهای اسلامی
.
بِسْمِ الله الرّحمن الرّحيم
از امام ناصر محمد یمانی، مهدی منتظر از آل بیت مطهر از نسل امام حسین ابن علی بن ابی طالب به عالی‌جناب پادشاه محترم عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود و همچنین به ولیعهد امین، عالی‌جناب شاهزاده سلطان بن عبدالعزیز محترم و همچنین تمام عالی‌جنابان و شاهزادگان و امیران محترم در پادشاهی عربستان سعودی و همچنین رئیس محترم هیئت علمای بزرگ در پادشاهی عربستان سعودی و تمام ملت عرب در پادشاهی عربی سعودی و تمام امت عربی و اسلامی، سلام و رحمت و برکات خدا بر شما باد و اما بعد.
همانا که ظهور مهدی منتظر [امام ناصر محمد یمانی] برای بیعت کردن در رکن یمانی در مکّّه‌ی مکرمه در مسجد الحرام خواهد بود و اولیای آن در عصر ظهور خاندان محترم حاکم از فرزندان عبدالعزیز بن سعود هستند که رحمت خداوند ارحم الراحمین بر او تمام فرزندانش و تمام مسلمانان باد. من این بیان را به صورت خاص برای اولیای مسجد الحرام و تمام اعضای هیئت علمای بزرگ و همچنین به صورت عام برای تمام علمای امت اسلامی نوشته‌ام.
ای برادران من، سزاوار نیست جز حق به خدا و رسولش نسبتی دهم، وقال محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم فرمودند:

[لا وحي مِن بعدي إلا الرؤيا الصالحة فمن رآني فقد رآني وإن الشيطان لا يتمثل بي] صدق محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم،
[بعد از من وحی درکار نیست، مگر رؤیای صالح و هرکس مرا در رؤیا دید، واقعاً مرا دیده است و شیطان به شکل من درنمی‌آید].
ایشان که سلام و صلوات بر او باد، همچنین فرمودند:
[من كذب عليّ مُتعمِّدًا فليتبوّأَ مقعدَه من النار].
[کسی که عامدانه دروغ به من نسبت دهد در آتش می‌افتد].

خداوند چندین بار در رؤیا جدَّم، محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم را به من نشان داد و گزیده‌ی فتواهای جدَّم، محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم در رؤیاها چنین است: [من، مهدی منتظر، رحمت خداوندی هستم که رحمتش همه‌چیز را در برمی‌گیرد مگر کسی که از رحمت خداوند سرباز زند و همچنین به من خبر داد که خداوند علم کتاب، قرآن عظیم را به من عنایت خواهد کرد تا با آن برای مردم حجت آورده و محاجه کنم و هرکسی که از قرآن با من مجادله کند، با علم و هدایت این کتاب منیر، بر او غالب خواهم شد] پایان گزیده و چکیده‌ای از کلماتی که حبیب و جدَّم، محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم دراین رؤیاها به من فرمودند.
ولی محمد رسول الله می‌داند، رؤیا به صاحب آن اختصاص دارد و در دین حنیف اسلام، حکم شرعی بر اساس رؤیا داده نمی‌شود و لذا ایشان که سلام صلوات بر او باد در یکی از رؤیاها فرمودند:

[بأنّ الله سوف يؤتيني عِلمَ الكتاب ولا يُجادلني أحدٌ مِن القرآن إلا غلبتُه].
[همانا که خداوند علم کتاب را به من عطا خواهد فرمود و احدی نیست که از قرآن با من مجادله کند مگر بر او غالب شوم].

لذا ای هیئت علمای بزرگ، اگر ناصر محمد یمانی به خدا و رسولش نسبت دروغ نداده باشد، خداوند باید رؤیا را تصدیق کند و ببینید که به‌حق وقتی از قرآن با ناصر محمد یمانی مجادله می‌کنید، با دانش و برهان آشکار و درخشان و بینه از قرآن عظیم، قانعتان می‌کند و اگر بنده‌اش، واقعاً مهدی منتظر باشد، خداوند هرگز او را رها نمی‌کند و لازم است در عالم واقعیات درستی رؤیا ثابت شود و او بتواند تمام علمای مسلمین و یهود و نصاری [مسیحی] را با برهان علمی محکم از قرآن عظیم شکست دهد.
اما اگر ناصر محمد یمانی، دروغ‌گو یا دیوانه یا بیمار روحی باشد، در اولین دور گفت‌وگو سقوط کرده و به سرعت شکست می‌خورد و برای مسلمانان روشن می‌گردد او مهدی منتظر نیست تا به این ترتیب باعث گمراهی احدی از مسلمانان نشود. ولی هیهات، هیهات، به خداوند «العلی العظیم» ، خداوندی که پروردگار من و شما و پروردگار آسمان‌ها و زمین و مابین آنها و پروردگار عرش عظیم است،
برایتان قسم می‌خورم، پیشاپیش قسم می‌خورم، من به‌حق بر تمام شما علمای مسلمین غلبه خواهم کرد و در تمام موارد اختلافتان در سُنَّت محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم، به‌حق میانتان حُکم خواهم داد. ولی تنها یک شرط دارم و لاغیر، شرط این است که بر اساس احکام الهی که در قرآن عظیم، ذکر محفوظ از تحریف آمده است، حکمیت کنیم تا مرجع اختلاف برای علمای حدیث در سُنَّت محمدی باشد.
و شما علمای مؤمن به قرآن عظیم این شرط‌ها را برای ناصر محمد یمانی قائل شوید:
شرط اول: اینکه بگویید: ناصر محمد یمانی! اول از همه بر توست که از قرآن عظیم به ما ثابت کنی، خداوند قرآن را مرجع اختلاف علمای حدیث قرار داده است.
شرط دوم: ناصر محمد یمانی، با تو شرط می‌کنیم با احکام اجتهادی یا احکام قیاسی شخصی‌ات، در میان ما حُکم نکنی.
شرط سوم: این است که تو، ناصر محمد یمانی، [از خودت] میان ما حکم نکنی. موضوع، مسئله‌ی عرفی یا قبیله‌ای نیست که تو میان ما داوری کنی، بلکه اختلاف ما بر سر مسائل دینی است و قبول نمی‌کنیم غیر از خداوندی که بهترین حکم‌کننده است، کسی میان ما حکم کند و چه حکمی بهتر از حکم خداوند است؟ ناصر محمد یمانی خداوند به ما فرمان نداده است که حکم را [به نظرات] تو بسپاریم، بلکه فرمان خداوند این است که به فرامین خدا سر نهاده و حکمیت او را بپذیریم. تصدیقِ فرموده‌ی خداوند تعالی:
{وَمَا اخْتَلَفْتُمْ فِيهِ مِن شَيْءٍ فَحُكْمُهُ إِلَى اللَّهِ} صدق الله العظيم [الشورى:10].
لذا، ما علمای مسلمین، حکم را تنها به خداوند می‌سپاریم تا در موارد اختلاف بین ما حکم نماید و تو، ناصر محمد یمانی، تنها کاری که باید بکنی این است که حکم حقّ خداوند را از کتاب حُکم او، قرآن عظیم برایمان استنباط کنی. اما جناب ناصر محمد یمانی که ادعا می‌کنی مهدی منتظر هستی! هیهات، هیهات که حکم آیات متشابه را که تأویل آنها را تنها خداوند می‌داند از تو بپذیریم. بلکه شرطِ اساسیِ ما این است که حکم را از آیات قرآنی بینه و واضح و محکم که آیات ام الکتاب هستند بیاوری تا از آنها پیروی کنیم، آیاتی که تنها کسانی از آن دور می‌شوند که قلبشان از حق واضح و بینه، به بیراهه رفته باشد و از آیات متشابه که تأویل آنها را فقط خدا می‌داند پیروی کرده و آیات محکم ام الکتاب را پشت‌سر رها می‌کنند.

و سپس ناصر محمد یمانی به شما جواب داده و می‌گوید: خدا و ملک عبدالله بن عبدالعزیز و تمام مسلمانان را گواه می‌گیرم که شرط‌هایتان را قبول کردم. من هرگز در موارد اختلافتان، با اجتهاد از پیش خودم و یا با قیاس شخصی میانتان حکم نمی‌دهم. بلکه حکم خدا را در وهله‌ی اول از کتاب خداوند و با سخنی نهایی و قطعی به‌دور شوخی، از آیات محکم و ام الکتاب، آیات واضح و بینه، می‌آورم تا علمای مؤمن امت در سینه‌هاشان در مورد امری که به‌حق میانشان قضاوت می‌شود هیچ حرج و ناراحتی حس نکنند و تسلیم مطلق آن گردند و در وهله‌ی بعدی از سُنَّت حق محمد رسول الله که درست در همان مورد و موضوع است، برهان می‌آورم و هرکس، بعد از آنکه حق برایش روشن گردید، حقی که قابل انکار یا مجادله نیست، از ناصر محمد یمانی رونگردانده است، بلکه از احکام خداوند در قرآن عظیم روگردانده و قلبش از حق دور و منحرف است وسَلامٌ على المُرسَلين والحمدُ لله ربِّ العالمين.

امام ناصر محمد یمانی باید شرط اول شما را انجام دهد:
شرط اول این بود که بگویید: «ناصر محمد یمانی اول از همه بر توست که از قرآن عظیم به ما ثابت کنی خداوند قرآن را مرجع اختلاف علمای حدیث قرار داده است».
و من یمانی منتظر که حکم خدا را از آیات محکم احکام الهی، قرآن عظیم استنباط می‌کنم، می‌گویم: این حکمِ حقّ خداوند است که در آن می‌فرماید قرآن مرجع اختلاف علمای حدیت در سنت نبوی است. خداوند تعالی می‌فرماید:

{إِذَا جَاءَكَ الْمُنَافِقُونَ قَالُوا نَشْهَدُ إِنَّكَ لَرَسُولُ اللَّهِ وَاللَّهُ يَعْلَمُ إِنَّكَ لَرَسُولُهُ وَاللَّهُ يَشْهَدُ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ لَكَاذِبُونَ (1) اتَّخَذُوا أَيْمَانَهُمْ جُنَّةً فَصَدُّوا عَن سَبِيلِ اللَّهِ إِنَّهُمْ سَاءَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ (2)} صدق الله العظيم [المنافقون].
ای علمای امت، شما سخن عربی که در این آیه آمده است می‌دانید، منافقانی از علمای یهود، خدمت محمد رسول الله، صلّى الله عليه وآله وسلّم رسیده و می‌‌گفتند: «شهادت می‌دهیم لا اله الا الله و شهادت می‌دهیم تو محمد، صلّى الله عليه وآله وسلّم، رسول خداوندی». سپس به فرموده‌ی خداوند تعالی بنگرید:

{اتَّخَذُوا أَيْمَانَهُمْ جُنَّةً فَصَدُّوا عَن سَبِيلِ اللَّهِ إِنَّهُمْ سَاءَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ (2)} صدق الله العظيم.
شاید یکی از شما بخواهد سخنم را قطع کرده و بگوید: «بعد از اینکه ایمان خود را سپری برای خود کردند تا از صحابه‌ی رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم باشند، روششان برای دور کردن مردم چه بود»؟ در پاسخ او می‌گویم: خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِندِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِّنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ وَاللَّهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَكِيلًا (81) أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِندِ غَيْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلَافًا كَثِيرًا (82) وَإِذَا جَاءَهُمْ أَمْرٌ مِّنَ الْأَمْنِ أَوِ الْخَوْفِ أَذَاعُوا بِهِ وَلَوْ رَدُّوهُ إِلَى الرَّسُولِ وَإِلَىٰ أُولِي الْأَمْرِ مِنْهُمْ لَعَلِمَهُ الَّذِينَ يَسْتَنبِطُونَهُ مِنْهُمْ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ لَاتَّبَعْتُمُ الشَّيْطَانَ إِلَّا قَلِيلًا (83)} صدق الله العظيم [النساء].
از خلال این آیات برایتان روشن می‌شود، مقصود خداوند از این آیات چیست که می‌فرماید:
{اتَّخَذُوا أَيْمَانَهُمْ جُنَّةً فَصَدُّوا عَن سَبِيلِ اللَّهِ إِنَّهُمْ سَاءَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ (2)} صدق الله العظيم
خداوند برایتان روشن می‌فرماید روش آنها برای بازداشتن مردم از راه خدا چیست، فتوا را در این فرموده‌ی خداوند تعالی پیدا می‌کنید:
{وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِندِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِّنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ} صدق الله العظيم.
و همچنین روشن می‌شود خداوند به رسولش فرمان طرد این منافقان را ندارد، به ایشان فرمود از آنان روگرداند و بگذرد و این موضوع را در این فرموده‌ی خداوند تعالی می‌یابید:
{فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَكِيلًا} صدق الله العظيم.
حکمت طرد نکردنشان چیست؟ حکمت طرد نکردنشان این است که روشن شود چه کسانی به آیات ام الکتاب و محکم قرآن عظیم پایبند می‌مانند و چه کسانی احکام خدا را پشت‌سر انداخته و به آنچه که مخالف حکم الهی در آیات محکم قرآن عظیم است تمسک می‌جویند. چون خداوند به شما روشی را یاد خواهد داد که با استفاده از آن می‌توانید حدیث حقّ را از حدیق دروغ و باطل تشخیص دهید. راه این است که به «ذکر محفوظ از تحریف» رجوع کنید و با تدبر در آیات محکم آن دریابید آیا آیه‌ای وجود دارد که بر خلاف این حدیث روایت شده در سُنَّت باشد؟ اگر متوجه شدید که این حدیث با یکی از آیات ام الکتاب تفاوت دارد، در اینجا با یقین می‌دانید که این حدیث از جانب غیر خداست. چون احادیثِ حقِّ سُنَّت محمدی همگی، همانند قرآن از نزد خدا آمده‌اند و رسول خدا که صلوات و سلام بر او باد، احادیث را از خودشان و از روی هوس نمی‌گفتند. بلکه جبریل [علیه الصلاة و السلام] آنها را به ایشان یاد می‌داد و برخی از آنها هم با وحی تفهیمی از جانب پروردگار عالمیان به ایشان می‌رسید تا آنچه که بر مردم نازل شده بود، برایشان روشن سازد. من مهدی منتظر به حق فتوا می‌دهم سُنَّت حقِّ محمدی مانند قرآن از نزد خداوند است چون سُنَّت هدایتگر آمده است تا احکام موجود در قرآن عظیم را بیان کند. تصدیقِ فرموده‌ی خداوند تعالی:
{وَأَنزَلْنَا إِلَيْكَ الذِّكْرَ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ} [النحل:44].
ولی سزاوار محمد رسول الله نیست که قبل از آنکه خداوند بیان آیه را به او بدهد، سرِ خود زبانش را برای بیان قرآن به حرکت درآورد. تصدیقِ فرموده‌ی خداوند تعالی:
{لَا تُحَرِّكْ بِهِ لِسَانَكَ لِتَعْجَلَ بِهِ (16) إِنَّ عَلَيْنَا جَمْعَهُ وَقُرْآنَهُ (17) فَإِذَا قَرَأْنَاهُ فَاتَّبِعْ قُرْآنَهُ (18) ثُمَّ إِنَّ عَلَيْنَا بَيَانَهُ (19)} صدق الله العظيم [القيامة].
لذا روشن شد احادیث سُنَّت، برای بیان بیشتر قرآن آمده‌اند و آنها هم از نزد خدا هستند. اما خداوند به شما خبر می‌دهد حدیثی که مخالف آیات محکم قرآن عظیم باشد، از خدا نیست، و این موضوع را در این فرموده‌ی خداوند تعالی می‌یابید:
{وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِندِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِّنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ وَاللَّهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَكِيلًا (81) أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِندِ غَيْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلَافًا كَثِيرًا (82)} صدق الله العظيم [النساء].
لذا، جناب شیخ عبدالعزیز آل شیخ، رئیس هیئت علمای بزرگ و تمام اعضای هیئت علمای بزرگ پادشاهی عربستان سعودی، ناصر محمد یمانی، حکم حق را برایتان آورد: اینکه قرآن مرجع اختلافات علمای حدیث است و بر این اساس از شما برای گفت‌وگو در دوران قبل از ظهورِ در کنار رکن یمانی، دعوت می‌کنم. منطقی نیست قبل از گفت‌وگو در کنار رکن یمانی حاضر شوم. من مانند «جهیمانِ» گمراه نیستم. بلکه من، مهدی، دعوت می‌کنم تا قبل از ظهور گفت‌گو کنیم و بعد از تصدیق، در کنار «بیت العتیق» حاضر خواهم شد تا با حقّ بیعت کنید و اما عرصه‌ی گفت‌وگو، پایگاه جهانی اینترنتی من است و از شما دعوت می‌کنم برای گفت‌وگو بر سر این میز حاضر شوید:
«موقِع الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني مُنتديات البشرى الإسلاميّة»
https://mail.mahdialumma.xyz

و اگر خواستید در این پایگاه مبارک [پایگاه قرآن کریم] حاضر شوید و اینجا، میز گفت‌وگو باشد، چنین باد و اگر می‌خواهید گفت‌وگو در دیگر پایگاه‌های جهانی اسلامی باشد، شرط ما این نیست که گفت‌وگو حتماً باید در پایگاه ناصر امام محمد یمانی انجام شود، هر پایگاه اینترنتی اسلامی که می‌خواهید، مشکلی نیست، تا برای تمام مردم روشن شود آیا ناصر محمد یمانی به‌حق مهدی منتظر است؟ و آیا واقعاً خداوند خبر و عنوان امرش را در نام او «ناصر محمد» قرار داده است؟ و ای مردم، اگر حق برایتان روشن شود، این پیروزی و یاری اسلام و مسلمین از طرف پروردگار عالمیان است و اگر برایتان روشن شود ناصر محمد یمانی، آشکارا گمراه است، این هم پیروزی اسلام و مسلمانان است تا ناصر محمد یمانی، برخی از مسلمانان را از راه راست گمراه نکند، پس ای علمای مسلمین در برابر ما تکبر نورزید.
به خداوند «العلی العظیم» پروردگار آسمان‌ها و زمین و مابین آنها و پروردگار عرش عظیم قسم می‌خورم، خداوند کوکب عذاب را که پایین‌ترین زمین [از هفت زمین] است بر بالای زمین قرار خواهد داد و بر سر کسانی که اراده نماید، سنگ‌های «سجیل منضود» را فروخواهد ریخت. خداوند هرکس را بخواهد هلاک کرده وآن را از هرکس که بخواهد دور می‌کند. همراه آن یکی از شروط بزرگ قیامت [شروط الساعة الکبری] نیز رخ خواهد داد و آن طلوع خورشید از مغرب است که وقوع این حادثه در دوران من و شما و به‌زودی زود خواهد بود! و خداوند شاهد و وکیل سخن من است.
ای علمای امت اسلامی و تمام طائفه‌های آن، حکم حق را از آیات محکم قرآن عظیم برای عالم و جاهلتان آوردیم و احکام الهی را از آیات محکم و بینه و ام الکتاب برایتان استنباط نمودیم، آیاتی که تنها هلاک‌شوندگان از آن منحرف می‌شوند و از ظاهر آیات متشابه پیروی کرده و در پی تأویل آن هستند. ولی تأویل باطن آیات متشابه را تنها خدا می‌داند. خداوند متشابهات را حجت بر شما قرار ناده است. بلکه آیات محکم قرآن عظیم، آیات بینه و ام الکتاب که برای عالم و جاهلتان قابل فهم است، حجت خدا بر شما هستند و تنها کسانی که قلبشان از حق منحرف است، این آیات را رها کرده و از متشابه پیروی می‌کنند. اینان قلبشان از حق دور است و گمراه شده و نابود می‌شوند و مانند کسی است که از آسمان سقوط کند و پرنده او را برباید یا باد او را به مکانی سحیق در آتش جهنم در پایین‌ترین زمین از هفت زمینی که بعد از زمین شما هستند بیافکند. کوکبی که در دوره‌های زمانی به سراغ بشریت می‌آید [لواحة للبشر] و به سراغ شما هم خواهد آمد و از کنار زمین شما عبور خواهد کرد و به اذن خداوند واحد قهار، مهدی منتظر به واسطه‌ی آن بر تمام بشریت چیره خواهد شد. در روزی که طی آن، شب از روز پیشی می‌گیرد و کسانی که استکبار ورزیده و از بیان حق ذکر توسط دعوتگر الهی، مهدی منتظر رو می‌گردانند، از هول آن موهایشان سپید می‌شوند و قلب‌هایشان به گلو می‌رسند. کوکب آتش سقر نزدیک شده است، همان جرم آسمانی که شما کوکب دهم می‌نامید. من نه برایتان شعر می‌سرایم و نه سخن‌سرایی می‌کنم. بلکه مهدی منتظر، در دوران «گفت‌وگو قبل از ظهور»
مردم را به‌سوی ذکر [قرآن عظیم] دعوت می‌کند و زمان مقدر شده در کتاب مسطور، برای عبور کوکب آتش سقر فرا رسیده است که یکی از نشانه‌های بزرگ ساعت [اشراط الساَت الکبری] نشانه‌ی تصدیق مهدی منتظر است.
قبل از اینکه شب از روز پیشی گیرد، خورشید به ماه رسیده [ادراک] تا هشداری به بشریت باشد و همچنین نشانه‌ای باشد برای تصدیق بیان حقّ ذکر برای کسانی که می‌خواهند ایمان بیاورند یا آن را به تأخیر بیندازند. حجت بالغه از آن خداوند است. انذار دهنده معذور است. روز بسیار سخت برای انسان‌های روگردان از ذکر نزدیک شده است و عذاب بسیار سخت خداوند واحد قهار در راه است. سنگ‌های سجیل بر سرتان می‌بارد، همان‌طور که بر سر «اصحاب فیل» بارید و کیدشان را بی‌اثر ساخت. سنگ‌های داغ نافذ از کوکب دهم که وقتی بر سر کسی فرود آیند از محل ورود [از سرش] تا محل خروج از پشتش [دبر] را سوزانده و به کاه خرد شده «کعصف مأکول» تبدیلش می‌کنند. این سنگ‌ها را «طیر ابابیل» نمی‌آورند بلکه کوکب سجیل [سقر] خودش از کنار شما عبور خواهد کرد و باران بسیار بد [مَطر السَوْءِ ] خود را بر سر شما جماعت کافران فروخواهد ریخت. منشاء آن کوکب آتش است که پایین‌ترین زمین از زمین‌های هفت‌گانه است. هرکس وجبی از این زمین را که متعلق به او نیست، غصب کند، از هفت زمین، هفت وجب طوق گردنش می‌شود [مَن اغتصَب مِن الأرض هذه شبرًا ليس له؛ طُوِّق به مِن الأراضين السّبع بسبعة أشبارٍ] فساد در زمین زیاد شده است، بسیاری از بندگان ظالم شدند، افراد قوی یه ضعیفان ستم می‌کنند، و شما در گناه و تجاوز یکدیگر را یاری می‌دهید. ای جماعت انس و جن، راه حق و رضوان الرحمن را ترک کرده‌اید. من شما را به‌سوی آیات محکم قرآن و سُنَّت بیانِ حقّ محمد رسول الله، صلّى الله عليه وآله وسلّم، دعوت می‌کنم، مگر بخشی که مخالف آیات محکم قرآن باشد که این بخش‌ها دروغ هستند و خداوند برهانی برایشان نازل نفرموده است و از جانب الرحمن نیامده‌اند، بلکه از طرف دشمن خدا، شیطان و از زبان شیاطین جن و انس نقل شده‌اند که آنها را به یکدیگر منتقل می‌کنند تا با باطل با شما مجادله کنند و اگر پیرو آنان شوید، مشرک هستید. اگر آیات محکم قرآن را که رساله‌ی فراگیر و شامل خداوند برای جن و انس است ترک کنید، از الرحمن دور شده‌اید، به کجا می‌خواهید بروید؟
به همین مقدار از بیان محکمات قرآن از زبان امام ناصر محمد یمانی بسنده می‌کنیم، امامی که بیان قرآن را با وحی تفهیمی دریافت می‌کند نه وسوسه‌ی شیطان رجیم و حال از قرآن به سراغ سُنَّت بیان می‌رویم که از نزد خدا و از زبان رسولش برای انس و جن بیان شده‌اند. رسولی که از تمام مخلوقات خدا و از خودم و مادر و پدرم و تمام مردم، نزد من محبوب‌تر است، خاتم الانبیاء و المرسلین و رحمتی برای جهانیان، محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم، و اگر بیان قرآن را که بر زبان محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم، جاری شده است، تکذیب کنید، بیان حقی که مخالف آیات محکم قرآن نیست، کتاب خدا و سُنَّت حق رسولش را تکذیب کرده‌اید. در این صورت از شما تبرّی می‌جویم و می‌گویم دور شوید [نابود شوید] همان‌طور که محمد رسول الله، صلّى الله عليه وآله وسلّم در صورت سرباز زدنتان از پیروی از حق آمده از نزد پروردگارتان به شما چنین خواهد گفت. به سراغ سُنَّت بیان می‌رویم که بعد از قرآن برای تمام انس و جن آمده است و اکر نسبت به آن کافر شوید، به آیات محکم قرآن کافر شده‌اید و حکم با خداوند سریع الحساب است.

بِسْمِ الله الرّحمن الرّحيم .
محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم می‌فرماید:

[ألا إني أوتيت القرآن ومثله معه].
[به راستی که به من قرآن و چیزی که مانند آن است داده شده است].

محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم می‌فرماید:
[اعرِضوا حديثي على الكتاب فما وافقه فهو مني وأنا قلته].
[حدیث مرا با کتاب مقایسه نمایید اگر موافق آن بود از من است و من آن را گفته‌ام]

محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم می‌فرماید:
[وإنها ستفشى عني أحاديث فما أتاكم من حديثي فاقرءوا كتاب الله واعتبروه فما وافق كتاب الله فأنا قلته وما لم يوافق كتاب الله فلم أقله].
[ از جانب من احادیثی برایتان آورده می‌شود. زمانی که حدیثی از جانب من برایتان بیان شد؛ کتاب خداوند را بخوانید و در آن تدبر کنید. اگر با کتاب خداوند موافق بود، من آن را گفته‌ام و آنچه با کتاب خداوند موافق نباشد را من بیان نکرده‌ام]

محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم می‌فرماید:
[ ستكون عني رواة يروون الحديث فاعرضوه على القرآن فإن وافق القرآن فخذوها وإلا فدعوها ]
[ راویان احادیثی را از من نقل خواهند کرد؛ آنها را به قرآن عرضه کنید. اگر با قرآن همسان بودند بپذیرید و درغیر این صورت کنارشان بگذارید]

محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم می‌فرماید:
[ عليكم بكتاب الله وسترجعون إلى قوم يحبون الحديث عني ومن قال علي ما لم أقل فليتبوأ مقعده من النار فمن حفظ شيئاً فليحدث به ]
[ شما را به کتاب خداوند فرا می‌خوانم؛ کسانی خواهند آمد که دوست دارند از من احادیثی را نقل کنند و هرکس چیزی را بگوید که من نگفته باشم جایگاهش در آتش است وهمچنین اگر کسی حدیثی را حفظ کرده باشد می‌تواند آن را نقل کند]

محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم می‌فرماید:
[ عليكم بكتاب الله فإنكم سترجعون إلى قوم يشتهون الحديث عني فمن عقل شيئاً فليحدث به ومن افترى علي فليتبوأ مقعداً وبيتاً من جهنم ]
[بر شماست که به کتاب خداوند پای‌بند باشید ومطمئنا کسانی خواهند آمد که دوست دارند از من چیزی نقل کنند اگر کسی چیزی را از حفظ داشت(به خاطر داشت) بگوید و کسي که به من نسبت دروغ بدهد؛ جایگاه و منزلش در آتش است ]

محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم می‌فرماید:
[ ألا إنها ستكون فتنة قيل ما المخرج منها يا رسول الله قال كتاب الله فيه نبأ من قبلكم وخبر ما بعدكم وحكم ما بينكم هو الفصل ليس بالهزل من تركه من جبار قصمه الله ومن ابتغى الهدى في غيره أضله الله وهو حبل الله المتين وهو الذكر الحكيم وهو الصراط المستقيم وهو الذي لا تزيغ به الأهواء ولا تلتبس به الألسنة ولا تشبع منه العلماء ولا يخلق عن كثرة الرد ولا تنقضي عجائبه، هو الذي لم تنته الجنّ إذ سمعته حتى قالوا‏:‏ ‏{‏إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا يَهْدِي إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ‏}‏ من قال به صدق ومن عمل به أجر، ومن حكم به عدل ومن دعا إليه هدي إلى صراط مستقيم ]
[«بي گمان فتنه‌ای در پيش است. گفتم: يا رسول الله ! پس راه بيرون رفت از آن فتنه چيست؟ فرمودند: راه بيرون رفت از آن فتنه، كتاب خدای تبارك و تعالي است؛ در قرآن خبر پيشينيان شما، خبر آیندگان شما و داوری در ميان شماست، قرآن سخنی است قاطع و فیصله بخش كه شوخي و بازيچه نيست و عجايب و شگفتی‌های آن به پايان نمی‌آيد و قرآن است كه چون جنيان آن را شنيدند، بي درنگ گفتند: ‏{‏إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا يَهْدِي إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ‏}‏ « سوره جن». و هر كس به قرآن سخن گفت، راست گفت و هر كس به آن عمل نمود پاداش گرفت هر كس به سوی قرآن دعوت كرد، به سوی راه راست هدايت شد».]

محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم می‌فرماید:
[ يأتي على النَّاس زمان لا تطاق المعيشة فيهم إلا بالمعصية حتى يكذب الرجل ويحلف فإذا كان ذلك الزمان فعليكم بالهرب قيل يا رسول الله وإلى أين المهرب قال إلى الله وإلى كتابه وإلى سنة نبيه‏ الحق ]
[دورانی برای مردم می‌رسد که معیشت آنها بر اساس معصیت است و مرد به دروغ سخن گفته و سوگند می‌خورد. پس اگر چنین زمانی فرارسید برشماست که بگریزید. سؤال شد: ای پیامبر خدا به کجا بگریزیم و ایشان پاسخ دادند به سوی خداوند و کتابش و سنت حق پیامبرش بگریزید]

محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم می‌فرماید:
[ ما بال أقوام يشرفون المترفين ويستخفون بالعابدين ويعملون بالقرآن ما وافق أهواءهم، وما خالف تركوه، فعند ذلك يؤمنون ببعض الكتاب ويكفرون ببعض يسعون فيما يدرك بغير سعي من القدر والمقدور والأجل المكتوب والرزق المقسوم، ولا يسعون فيما لا يدرك إلا بالسعي من الجزاء الموفور والسعي المشكور والتجارة التي لا تبور‏ ]
[مردم را چه شده است که به مترفان احترام می‌گذارند و عابدان را حقیر می‌شمارند و اگر قرآن بر طبق امیالشان باشد به آن عمل می‌کنند و هرچه بر خلاف خواسته‌شان باشد فرو می‌گذارند در آن زمان آنها به قسمتی از کتاب ایمان داشته و به قسمتی از آن کافرند. آنها به دنبال چیزی هستند که بدون تلاش و بر اساس تقدیرمقدر شده و اجل نوشته شده و رزق تقسیم شده به آنها خواهد رسید ولی به دنبال چیزی که جز با تلاش به دست نخواهد آمد نیستند چیزی که پاداش فراوان تلاشی است که مورد تقدیر و تشکر قرار می‌گیرد و تجارتی است که در آن زیانی وارد نمی‌شود]

محمَّد رسول الله صلَّى الله عليه وآله وسلَّم می‌فرماید:
[ من اتبع كتاب الله هداه الله من الضلالة، ووقاه سوء الحساب يوم القيامة، وذلك أن الله يقول‏: ‏{‏ فَمَنِ اتَّبَعَ هُدَايَ فَلَا يَضِلُّ وَلَا يَشْقَىٰ‏ }]
[ کسی که از کتاب خداوند پیروی کند؛ توسط پروردگار از گمراهی رها شده و هدایت می‌یابد و از سختی حساب در روز قیامت رهایی می‌یابد و برای همین خداوند می‌فرماید:‏{‏ فَمَنِ اتَّبَعَ هُدَايَ فَلَا يَضِلُّ وَلَا يَشْقَىٰ‏ }]

محمَّد رسول الله صلَّى الله عليه وآله وسلَّم می‌فرماید:
[ يا حذيفة عليك بكتاب الله فتعلمه واتبع ما فيه]
[ ای حذیفه برتوست که کتاب خداوند را بیاموزی و از آنچه که در آن آمده است پیروی کنی]

محمَّد رسول الله صلَّى الله عليه وآله وسلَّم می فرماید:
[ مهما أوتيتم من كتاب الله فالعمل به لا عذر لأحد في تركه، فإن لم يكن في كتاب الله فسنة مني ماضية]
[ به هر آنچه که برایتان در کتاب خداوند آمده است باید عمل کنید و هیچ کس بهانه‌ای برای ترک آن ندارد و اگر در کتاب خداوند نبود سنت من جاری می شود ]

محمَّد رسول الله صلَّى الله عليه وآله وسلَّم می‌فرماید:
[ ما هذه الكتب التي يبلغني أنكم تكتبونها، أكتاب مع كتاب الله‏؟‏ يوشك أن يغضب الله لكتابه ]
[ این چیزهایی که باخبر شده‌ام آنها را نوشته‌اید چیست؛ آیا با کتاب خداوند کتاب دیگری هست؟ نزدیک است که خداوند برای کتاب خود خشمگین شود]

محمَّد رسول الله صلَّى الله عليه وآله وسلَّم می‌فرماید:
[ يا أيها الناس، ما هذا الكتاب الذي تكتبون‏: أكتاب مع كتاب الله‏؟‏ يوشك أن يغضب الله لكتابه قالوا: يا رسول الله فكيف بالمؤمنين والمؤمنات يومئذ‏؟‏ قال‏: من أراه الله به خيراً أبقى الله في قلبه لا إله إلا الله ]
[ ای مردم این چیزها چیست که می نویسید: آیا کتابی با کتاب خداوند -لازم- است؟ نزدیک است که خداوند به خاطر کتابش خشمگین شود. گفتند: ای پیامبر خدا! در آن روز وضع مؤمنان و مؤمنات چگونه است؟ فرمودند خداوند در هر یک از آنان که خیری ببیند در قلبش لا اله الا الله را ثابت می گرداند]

محمَّد رسول الله صلَّى الله عليه وآله وسلَّم می‌فرماید:
[ لا تكتبوا عني إلا القرآن، فمن كتب عني غير القرآن فليمحه، وحدثوا عن بني إسرائيل ولا حرج ومن كذب علي فليتبوأ مقعده من النار ]
[ از من مطلبی جز قرآن ننویسید و هرکس چیزی غیر از قرآن از من نوشته آن را از بین ببرد نقل روایت از بنی اسراییل ایرادی ندارد اما هرکس به من نسبت دروغ بدهد در آتش خواهد بود]

محمَّد رسول الله صلَّى الله عليه وآله وسلَّم می‌فرماید:
[ لا تسألوا أهل الكتاب عن شيء فإني أخاف أن يخبروكم بالصدق فتكذبوهم أو يخبروكم بالكذب فتصدقوهم، عليكم بالقرآن فإن فيه نبأ من قبلكم وخبر ما بعدكم وفصل ما بينكم ‏]
[ از اهل کتاب چیزی نپرسید می‌ترسم راست بگویند و شما آن را تکذیب کنید و یا دروغ بگویند و شما باور نمایید. پس شما را به قرآن باد که از گذشته و آینده خبر می‌دهد و فصل الخطاب شماست]

محمَّد رسول الله صلَّى الله عليه وآله وسلَّم می‌فرماید:
[ لا تسألوا أهل الكتاب عن شيء فإنهم لن يهدوكم وقد ضلوا، إما أن تصدقوا بباطل وتكذبوا بحق، وإلا لو كان موسى حيا بين أظهركم ما حل له إلا أن يتبعني‏ ]
[ از اهل کتاب چیزی نپرسید آنها گمراه شده‌اند و نمی‌توانند شما را هدایت کنند؛ یا باطل را پذیرفته و حق را تکذیب می‌کنید. جز این نیست که اگر موسی درمیانشان زنده بود راهی جز پیروی از من نداشت]
صدق محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم.

ای جماعت حق‌جویان، آیا هیچ اختلافی میان بیان قرآن با قرآن محمد رسول الله ، صلّى الله عليه وآله وسلّم و بیان امام مهدی ناصر محمد یمانی یافتید؟ بعد از اینکه با بیان حق قرآن عظیم از خود قرآن برایتان حجت آوردم، دیگر هیچ حجتی بر علیه مهدی منتظر، ناصر محمد یمانی ندارید. همچنین بیان حقی که از نزد الرحمن و از زبان محمد رسول الله در سُنَّت هدایتگر آمده است با بیان ناصر محمد یمانی برای قرآن، اختلافی ندارد . دیگر الآن هرکس با آنچه که مخالف محکمات کتاب خدا و محکمات سُنَّت بیان که بر زبان محمد رسول الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم جاری شده است، با من محاجه کند، گواه باشید که این کفر و روگردانی او از ذکر است و این نافرمانی در برابر خدا و رسولش و مهدی منتظر است و بعد از حق، چیزی جز گمراهی نیست وسَلامٌ على المُرسَلين، والحمدُ لله ربّ العالمين.
دعوتگر به‌سوی کتاب خدا «ذکر» و سُنَّت حق رسولش، مهدی منتظر از آل بیت مطهر که در زمان مقدر شده، برای اجرای حکمت «تواطوء» در نامم در نام محمد رسول الله، صلی الله علیه و آله و سلم، آمده‌ام، اسم او در نام پدرم «ناصر محمد» همراه نام من است تا خداوند در اسم من خبر و پرچم و عنوان امرم را نهاده باشد.
======== اقتباس =========

اخرین به روز رسانی: 09-04-2024 11:13 AM